Dla kursanta
Najczęściej zadawane pytania
Jak założyć konto kursanta?
Jak zarezerwować szkolenie?
Gdzie zobaczę moje szkolenia?
Po zapisie na szkolenie online nie dostałam linku na maila. Czy i kiedy go otrzymam?
Jak mogę zmienić termin szkolenia?
Czy i jak mogę zrezygnować ze szkolenia?
Gdzie mogę znaleźć regulamin portalu?
Gdzie mogę znaleźć regulamin szkolenia?
Jaką opłatę poniosę za rezygnację z szkolenia?
Czy muszę mieć konto aby zarezerwować szkolenie na runebeauty.pl?
Dlaczego nie mogę zarezerwować miejsca na szkolenie?
Jak mogę wystawić opinie?
Nie jestem zadowolony/a z usługi, co mogę zrobić?
Błąd serwera
Opłaciłem/am szkolenie przez runebeauty.pl, a mimo to w moim profilu nie widzę żadnego potwierdzenia dokonania rezerwacji. Gdzie je znajdę?
Mam pytanie dotyczące mojego konta. Gdzie mogę uzyskać odpowiedź?
Czy mogę zmienić adres mailowy przypisany do konta?
Jak mogę usunąć konto?
Z jakiego adresu mam napisać, jeżeli loguję się przez Facebooka?
Mam pytanie dotyczące samego szkolenia. Czy mogę liczyć na odpowiedź?
Nie jestem pełnoletni/a. Czy mimo to mogę przyjść na szkolenie?
Gdzie znajdę szczegóły danego szkolenia?
“Szanowni Państwo, chcielibyśmy wybrać się na Wasze szkolenie”...
Nie znalazłem/am na Runebeauty.pl szkoleniowca, choć wiem o jego istnieniu. Jak mogę to zgłosić?
Nie zgadzam się z informacją zawartą w wizytówce firmy szkoleniowej lub stronie konkretnego szkolenia na Runebeauty.pl. Gdzie mogę to zgłosić?
Rezerwowałem/am i opłaciłem/am szkolenie przez Runebeauty.pl, jednak jestem zmuszony/a do odwołania wizyty lub jej przełożenia. Jak mogę otrzymać zwrot środków?
Niechcący wyszedłem/wyszłam ze strony banku podczas dokonywania rezerwacji, ale wybrane szkolenie jest wciąż zajęte. Co mogę zrobić?
Chcę zapłacić gotówką. Jak mogę dokonać rezerwacji?
Mam groupon na szkolenie, jak mogę dokonać rezerwacji?
Dostałem/am maila o anulowaniu mojego zamówienia, jednak ściągnęło mi pieniądze z konta. Dlaczego?
Zauważyłem, że jedna z firm ciągle widnieje na Runebeauty.pl mimo zakończenia działalności lub inne dane są nieaktualne względem wizytówki. Gdzie mogę to zgłosić?
Zaobserwowałem coś niepokojącego, dotyczy to innego użytkownika lub sytuacji na Runebeauty.pl. Gdzie mogę to zgłosić?