Regulamin konferencji
§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Przepisy niniejszego regulaminu (dalej: “Regulamin”) określają warunki uczestnictwa w Konferencji (dalej “Konferencja”) Dubai Summit, która odbędzie się w dniu 21 czerwca roku w hotelu Park Inn by Radisson Kraków (dalej “Hotel”). Organizatorem Konferencji jest Premium Marketing Activities, adres firmy: ul. Prosta 12, 43-300 Bielsko-Biała, posiadająca numer NIP: 9372645778 oraz REGON: 387180309 (dalej „Organizator”). Dane kontaktowe Organizatora: numer telefonu: 507 374 085, adres e-mail: tomek.straub@gmail.com. Na umowę o udział w Konferencji Dubai Summit składa się Regulamin, informacje na stronie internetowej https://konferencjadubaj.pl oraz Formularz Zapisu, o którym mowa w § 2 ust. 1 Regulamin. Stanowią one integralną część umowy o udział w Konferencji Dubai Summit i obowiązują wszystkich jej uczestników. Uczestnikiem Konferencji Dubai Summit może zostać każdy, kto zawrze umowę o udział w Konferencji, tj. wypełni Formularz Zapisu, zaakceptuje niniejszy Regulamin i dokona zapłaty w całości ceny za udział w Konferencji według obowiązującego cennika dostępnego na stronie internetowej https://konferencjadubaj.pl (dalej „Uczestnik”).
Umowę o udział w Konferencji Dubai Summit uważa się za zawartą z chwilą zaksięgowania na rachunku bankowym Organizatora zapłaty pełnej wysokości ceny za udział w Konferencji.
Oficjalny serwis internetowy konferencji znajduje się pod adresem wskazanym w § 1 ust. 1.
§2 ZGŁOSZENIE UDZIAŁU W KONFERENCJI
Zgłoszenia udziału w Konferencji Dubai Summit można dokonywać za pośrednictwem elektronicznych zapisów dostępnych pod adresem https://konferencjadubaj.pl („Formularz Zapisu”).
W celu zgłoszenia udziału w Konferencji Dubai Summit należy podać imię i nazwisko, adres poczty e-mail, numer telefonu oraz zaakceptować niniejszy Regulamin.
W celu wysłania Formularza Zapisu należy kliknąć w przycisk „Kupuję i płacę”.
Do zawarcia umowy o udział w Konferencji Dubai Summit pomiędzy osobą dokonującą zgłoszenia udziału w Konferencji,
a Organizatorem dochodzi z chwilą zaksięgowania na rachunku bankowym Organizatora pełnej wysokości ceny za udział
w Konferencji.
Dokonując zgłoszenia udziału w Konferencji Dubai Summit Uczestnik akceptuje Regulamin.
Po dokonaniu zgłoszenia udziału w Konferencji Dubai Summit na adres poczty elektronicznej dokonującego zgłoszenie zostanie wysłane potwierdzenie zgłoszenia.
§3. CENY ZA UDZIAŁ W KONFERENCJI
Ceny za udział w Konferencji Dubai Summit zawierają podatek od towarów i usług (VAT) i podawane są w złotych polskich. Całkowity koszt udziału w Konferencji wskazany jest w podsumowaniu zamówienia widniejącym na stronie internetowej z elektronicznym formularzem przed złożeniem zapisu.
Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach za udział w Konferencji Dubai Summit. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na zgłoszenia udziału w Konferencji złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
Opłaty za udział w Konferencji Dubai Summit należy dokonywać poprzez system PayU wraz z wypełnieniem formularza zgłoszeniowego.
Płatności kartą płatniczą realizowane są za pośrednictwem systemu płatności obsługiwanego przez PayU S.A. – Agencja Rozliczeniowa z siedzibą w Poznaniu (60-166), ul. Grunwaldzka 186, KRS nr 0000274399, NIP: 7792308495, REGON: 300523444.
Płatności za pośrednictwem systemu płatności PayU S.A. mogą dokonywać wyłącznie osoby uprawnione do posługiwania się danym instrumentem, w oparciu o który następuje realizacja płatności, w szczególności daną kartą płatniczą może posługiwać się wyłącznie jej uprawniony posiadacz. Wykryte przez PayU S.A. przypadki nadużyć będą zgłaszane do właściwych organów ścigania.
Organizator udostępnia osobom zgłaszającym udział w Konferencji odpowiedni formularz transakcji. Dane z formularza są automatycznie przekazywane do banku lub centrum autoryzacyjno-rozliczeniowego za pośrednictwem systemu PayU S.A.
Osoba zgłaszająca udział w Konferencji, po zatwierdzeniu formularza transakcji w elektronicznym formularzu i wybraniu formy płatności za pośrednictwem systemu płatności PayU, jest automatycznie przekierowywana odpowiednio: w przypadku płatności dokonywanych przy użyciu karty płatniczej – na stronę internetową centrum autoryzacyjno-rozliczeniowego; w przypadku płatności w drodze przelewu internetowego – na stronę internetową banku.
W celu dokonania płatności osoba zgłaszająca udział w Konferencji powinna potwierdzić dokonanie płatności na stronach internetowych banku lub centrum autoryzacyjno-rozliczeniowego zgodnie z zasadami określonymi przez ten podmiot.
W przypadku dokonywania jakichkolwiek zmian w formularzu płatności udostępnionym na tych stronach i automatycznie uzupełnionym przez system płatności PayU S.A., płatność może nie zostać zrealizowana.
W razie wniesienia przez zgłaszającego udział w Konferencji Dubai Summit opłaty w wysokości wyższej niż określona
w obowiązującym cenniku umieszczonym na stronie internetowej wskazanej w § 1 ust. 4 Regulaminu, Organizator zwraca nadwyżkę. Zwrot nadwyżki następuje z odpowiednim zastosowaniem postanowień § 9 niniejszego Regulaminu.
§4. PROGRAM KONFERENCJI I GŁÓWNE ŚWIADCZENIA
Program Konferencji Dubai Summit dostępny jest na stronie internetowej Organizatora – https://konferencjadubaj.pl
Organizator ustala program Konferencji oraz zastrzegają sobie prawo do dokonywania zmian w programie Konferencji,
w szczególności do zmian rozkładu czasowego i kolejności realizacji poszczególnych punktów programu. Zmiany w programie konferencji, o których mowa powyżej nie mogą stanowić podstawy do kierowania jakichkolwiek roszczeń finansowych wobec Organizatorów.
Organizator niezwłocznie opublikuje na stronie internetowej, o której mowa w § 4 ust. 1 Regulaminu wszelkie aktualizacje informacji i zmiany dotyczących programu Konferencji.
Bilet obejmuje następujące usługi: możliwość udziału w wykładach, materiały konferencyjne, przerwy kawowe (poczęstunek kawa, herbata, woda, soki, przekąski).
§5 OGÓLNE WARUNKI UCZESTNICTWA W KONFERENCJI
Organizator nie zapewnia uczestnikom dojazdu na Konferencję oraz powrotu z Konferencji.
Zakres świadczeń zamieszczony został na stronie internetowej wskazanej w § 4 ust. 1 Regulaminu.
Wszelkie indywidualne wydatki Uczestnika Konferencji związane z korzystaniem dodatkowych usług hotelowych, takich jak
np. telefon, mini bar, pralnia, płatna telewizja, parking, itp., będą pokrywane indywidualnie przez Uczestnika Konferencji we własnym zakresie. Organizator zastrzega, że Hotel ma prawo do poproszenia gościa, podczas jego rejestracji w Hotelu
o ustanowienie zabezpieczenia na poczet wydatków indywidualnych, w postaci depozytu gotówkowego lub preautoryzacji na karcie kredytowej. W przypadku braku zgody na ustanowienie zabezpieczenia wszystkie wydatki indywidualne będą płatne bezpośrednio, bez prawa do ich zarachowywania na pokój hotelowy.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników Konferencji, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Konferencji Dubai Summit.
Uczestnik Konferencji zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawienia szkód wyrządzonych w Hotelu.
Uczestnik Konferencji ponosi pełną odpowiedzialność za dokonane przez siebie zniszczenia zarówno na terenie obiektów,
w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z Konferencją, jak również w miejscach zakwaterowania.
Organizator zastrzega sobie prawo do przerwania Konferencji Dubai Summit lub interwencji w jej trakcie, w przypadku zaistnienia zagrożenia zdrowia lub życia uczestników Konferencji lub ich mienia.
Organizator nie wyraża zgody na rejestrowanie przy pomocy jakichkolwiek środków audiowizualnych, zarówno w formie nagrania audio, wideo jak i innych metod utrwalania na nośnikach w postaci cyfrowej czy analogowej lub na rozpowszechnianie Konferencji w jakiejkolwiek formie przez Uczestnika, ani w całości, ani we fragmentach.
Wszelkie materiały prezentowane i udostępniane Uczestnikom Konferencji są chronione prawem autorskim i stanowią własność intelektualną ich twórców oraz są objęte ochroną prawną. Materiały te nie mogą być rozpowszechniane, udostępniane
i powielane przez Uczestnika bez pisemnej zgody uprawnionych osób.
§6. DANE OSOBOWE
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), administratorem Państwa danych osobowych są: Premium Marketing Activities, posiadający NIP: 9372645778 i REGON: 387180309, ul. Prosta 12, 43-300 Bielsko-Biała. Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa.
Kontakt w sprawie ochrony danych: tel. 507 374 085, e-mail. tomek.straub@gmail.com
Państwa dane osobowe będziemy wykorzystywać w następujących celach: zawarcia i wykonania umowy o udział w Konferencji Dubai Summit (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – „wykonanie umowy”; wykonania ciążących na naszej firmie obowiązków prawnych, np. wystawiania przechowywania faktur, czy udzielania odpowiedzi na reklamacje (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – „obowiązek prawny”; dochodzenia roszczeń wynikających z umowy (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie usprawiedliwiony interes”; marketingu usług własnych w trakcie trwania umowy (podstawa prawna art. 6 ust. 1 li. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”; marketingowych, w przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na wykorzystanie danych w tym celu (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – „zgoda”.
Będziemy przetwarzać: nazwisko i imię, adres poczty e-mail, numer telefonu.
Dane będziemy wykorzystywać przez okres niezbędny do realizacji opisanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio: czas niezbędny do realizacji umowy, czas wykonywania obowiązków prawnych oraz czas, w którym przepisy prawa nakazują nam przechowywać dane, np. przepisy podatkowe (nie dłużej niż 6 lat od zakończenia umowy); czas, po którym przedawnia się roszczenia wynikające z umowy (6 lat od zakończenia umowy); czas do momentu wycofania zgody.
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do Państw trzecich.
Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Państwa dane możemy przekazać – oprócz osobom upoważnionym przez Administratora danych – innym podmiotom, w tym: podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu, np. naszym księgowym, dostawcą usług technicznych, bankom, Hotelowi.
Mogą Państwo złożyć do naszej firmy wniosek o: dostęp do danych osobowych (informację o przetwarzanych danych osobowych oraz kopię danych); sprostowanie danych, gdy są one nieprawidłowe; przeniesienie danych w przypadkach określonych w RODO; usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych osobowych. Niezależnie od praw wymienionych wyżej mogą Państwo
w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych, jeśli podstawą prawną wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes. Mają Państwo także prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa
Udzielona zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych może być wycofana w każdym czasie.
Uczestnik podpisuje umowę osobiście i czyni to także w imieniu wszystkich zgłoszonych przez niego Uczestników Konferencji
i przejmuje tym samym odpowiedzialność poinformowania ich o zasadach przetwarzania danych przez Administratora danych. Jeśli Uczestnik zawiera umowę w imieniu osoby trzeciej, oznacza to, że posiada on zgodę tej osoby. Za działanie bez jej zgody Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność.
Dane osobowe osób zapisujących się do udziału w Konferencji Dubai Summit nie będą udostępniane podmiotom trzecim,
z zastrzeżeniem § 6 Regulaminu.
Uczestnik Konferencji wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie swojego wizerunku, poprzez jego sporządzenie, utrwalanie
i rozpowszechnianie przez, tj. Premium Marketing Activities (NIP 9372645778) w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2022r., poz. 2509, tj. ze zm.) i ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2022 r., poz. 1360, tj. ze zm.) oraz udziela nieodpłatnej licencji na wykorzystanie utrwalonego wizerunku na następujących polach eksploatacji: utrwalanie i zwielokrotnianie jakąkolwiek znaną techniką oraz rozpowszechnianie
w dowolnej formie, wprowadzanie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej, zwielokrotnianie zapisu utrwalonego wizerunku, publiczne wystawianie, wyświetlanie, odtwarzanie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, zamieszczanie i publikowanie, na stronach internetowych, prezentacjach w celu wykorzystania do informowania o Konferencji Dubai Summit oraz promocji kolejnych edycji Konferencji.
§7. WARUNKI REKLAMACJI
Uczestnikowi Konferencji Dubai Summit służy prawo do złożenia reklamacji na nienależyte wykonanie Usługi. Reklamację można złożyć drogą elektroniczną wysyłając na adres e-mail: tomek.straub@gmail.com
Organizator udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację Organizator może wysłać na adres poczty e-mail z którego została wysłana reklamacja chyba że zgłaszający wskazał inny adres email do korespondencji w sprawie reklamacji.
W celu rozpatrzenia reklamacji przez Organizatora, osoba ją zgłaszająca powinna dostarczyć opis reklamacji wraz ze wskazaniem adresu do korespondencji lub adresu poczty elektronicznej, na który ma mu zostać wysłane rozpatrzenie reklamacji. Ponadto, reklamacja musi zawierać imię i nazwisko zgłaszającego.
W przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Uczestnika Konferencji reklamacji spór nie został rozwiązany, Organizator przekaże zgłaszającemu reklamację pocztą elektroniczną oświadczenie o: a) zamiarze wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich albo zgodzie na udział w takim postępowaniu albo b) odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
W przypadku o którym mowa w ust. 4 pkt. a) niniejszego paragrafu, Organizator wraz z oświadczeniem przekaże informację
o podmiocie uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązania sporu. Organizator wskazuje, że Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) przewiduje możliwość rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą administrowanej przez Komisję Europejską platformy internetowej ODR znajdującej się pod adresem internetowym:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=PL
§8 ODSTOĄPIENIE OD UMOWY
Organizator zastrzega, że stosownie do art. 38 pkt 12) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.
z 2020 r., poz. 287, t.j. ze zm.) osobie, która zawarła umowę o udział w Konferencji Dubai Summit nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 27 o prawach konsumenta (tj. nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, w tym przez stronę internetową, bez względu na przyczynę w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia).
§9. REZYGNACJA Z UDZIAŁU W KONFERENCJI I ZASADY ZWROTU CENY
Uczestnik Konferencji Dubai Summit może w każdym czasie zrezygnować z udziału Konferencji (wypowiedzieć umowę). Rezygnacji można dokonać drogą elektroniczną wysyłając wiadomość z adresu poczty e-mail podanego przy dokonywaniu zapisu udziału w Konferencji na adres e-mail Organizatora: tomek.straub@gmail.com.
W przypadku złożenia przez Uczestnika oświadczenia o rezygnacji z udziału w Konferencji Organizator dokona zwrotu zapłaconej przez Uczestnika ceny za udział w Konferencji na następujących zasadach: a) W przypadku złożenia rezygnacji z udziału
w Konferencji w terminie do dnia 19 maja 2024 r. Organizator zwróci Uczestnikowi 80% wpłaconej ceny za udział w Konferencji. b) W przypadku złożenia rezygnacji z udziału w Konferencji po dniu 19 maja 2024 r. Uczestnikowi nie przysługuje zwrot wpłaconej kwoty.
W przypadkach wskazanych w §9 ust. 2 Regulaminu Organizator dokona zwrotu ceny na rachunek bankowy Uczestnika Konferencji z którego otrzymał wpłatę (w tym powiązany z kartą płatniczą Usługobiorcy) – jeśli zamówienie było opłacone za pomocą przelewu lub karty płatniczej. Uczestnik Konferencji w oświadczeniu o rezygnacji z udziału w Konferencji może wskazać rachunek bankowy na który Organizator ma dokonać zwrotu pieniędzy.