REGULAMIN UDZIAŁU W SZKOLENIACH NA PLATFORMIE RUNE
§ 1
Postanowienia ogólne
1. Regulamin określa rodzaje, zakres oraz warunki świadczenia usług przez firmę Instytut Urody i Akademia Lalumi Beauty Hanna Adzajlić- Kowalczyk z siedzibą
w Kobylarni przy ul. Zachodniej 19, NIP 9532526150, (dalej: „Szkoleniowiec”), warunki
zawierania umów o świadczenie takich usług, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
2. Zamawiając usługę Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z opisem szkolenia
znajdującym się na stronie internetowej serwisu RUNE, niniejszym Regulaminem udziału
w szkoleniach na platformie RUNE, Regulaminem RUNE, a także że akceptuje wszystkie
postanowienia zawarte w ww. dokumentach.
§ 2
Definicje użyte w regulaminie
1. Regulamin – oznacza niniejszy dokument.
2. Szkolenie – każda usługa szkoleniowa świadczona przez prowadzona przez Szkoleniowca
z użyciem różnych metod oraz mającą różne formy, za pośrednictwem Serwisu RUNE;
3. Szkolenie on-line – transmisja na żywo dostępna przez łącze internetowe; Umożliwia wysłuchanie
i obejrzenie wykładu z zakresu tematu (wiedzy i praktyki), który został zaprezentowany w opisie
szkolenia umieszczonym w ofercie szkoleniowej, udostępnionej przez Szkoleniowca w czasie
wskazanym przez Szkoleniowca w treści opisu Szkolenia;
4. Szkolenie Internetowe – elektroniczny zapis szkolenia dostępny przez łącze internetowe. Umożliwia
wysłuchanie i obejrzenie wykładu z zakresu tematu (wiedzy i praktyki), który został zaprezentowany
w opisie szkolenia umieszczonym w ofercie szkoleniowej, udostępnionej przez Szkoleniowca
w ramach Serwisu RUNE i dostępne dla Użytkownika w dowolnym momencie;
5. Szkolenie stacjonarne – zajęcia odbywane w lokalizacji i terminie wskazanych przez Szkoleniowca
wymagające fizycznej obecności Użytkownika;
6. Użytkownik - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która
zdecydowała zgłosić osobę/y delegowane do udziału w szkoleniu, z którym Szkoleniowiec
może zawrzeć umowę indywidualną.
7. Zgłoszenie – oświadczenie woli Uczestnika o zawarciu umowy ze Szkoleniowcem
o przeprowadzenie szkolenia, składane poprzez serwis RUNE;
8. Potwierdzenie udziału – potwierdzenie przesyłane jest drogą elektroniczną przez serwis
RUNE do Użytkownika w odpowiedzi na zgłoszenie.
9. Oferta – oferta Szkolenia znajdująca się w serwisie RUNE
10. Certyfikat ukończenia szkolenia – dokument potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
podpisany przez uprawnionego przedstawiciela Szkoleniowca, który otrzymuje Użytkownik
na po zakończeniu szkolenia.
11. Trener – osoba prowadząca szkolenie.
§ 3
Zgłoszenie i udział w szkoleniu
1. Warunkami uczestnictwa w szkoleniu są:
a) zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu poprzez serwis RUNE oraz
b) uiszczenie opłaty w wysokości i terminie podanych w serwisie RUNE.
2. Zgłoszenia należy dokonać poprzez rezerwację terminu poprzez zaznaczenie opcji [·] w
karcie szkolenia w serwisie RUNE.
3. Dokonując zgłoszenia, Uczestnik zawiera umowę o świadczenie usług, której integralną
część stanowią postanowienia niniejszego regulaminu. Dokonując zgłoszenia Uczestnik
oświadcza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego postanowienia.
4. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa najpóźniej na 7 dni przed dniem rozpoczęcia szkolenia.
Rejestracja po tym terminie będzie możliwa w miarę dostępności miejsc, z zastrzeżeniem
braku możliwości rezygnacji z uczestniczenia w szkoleniu.
5. Za datę wpływu zgłoszenia uznaje się dzień jego wpływu do skrzynki e-mailowej
Szkoleniowca.
6. Szkoleniowiec ma prawo odwołać szkolenie lub odmówić ich przeprowadzenia,
w szczególności gdy jest to uzasadnione trudnościami organizacyjnymi, technicznymi lub
brakiem wystarczającej liczby chętnych. O fakcie i przyczynach odwołania zajęć
Szkoleniowiec poinformuje Użytkowników w najkrótszym możliwym terminie.
§ 4
Rezygnacja z udziału w szkoleniu
1. Użytkownik ma prawo zrezygnować z uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym na zasadach
i warunkach wskazanych w punktach poniżej.
2. Rezygnacji z udziału w szkoleniu stacjonarnym Użytkownik dokonuje poprzez skierowanie
na adres e-mail salon@lalumibeauty.pl swojego oświadczenia o rezygnacji. Brak uiszczenia opłaty za szkolenie nie jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu.
3. W przypadku rezygnacji Użytkownika z udziału w szkoleniu stacjonarnym:
a) gdy Szkoleniowiec otrzyma od Użytkownika oświadczenie o rezygnacji do 15 dnia
przed dniem rozpoczęcia szkolenia, zwróci Uczestnikowi wpłaconą kwotę;
b) gdy Szkoleniowiec otrzyma od Uczestnika oświadczenie o rezygnacji w okresie
krótszym niż 15 dni przed planowanym terminem szkolenia, przysługuje prawo
zatrzymania otrzymanej wpłaty.
c) gdy Szkoleniowiec nie otrzyma od Uczestnika oświadczenia o rezygnacji, a
Użytkownik nie będzie uczestniczył w Szkoleniu, Szkoleniowcowi przysługuje
prawo zatrzymania całej otrzymanej wpłaty. Jeżeli opłata nie została jeszcze
dokonana, Użytkownik jest zobowiązany do uiszczenia opłaty wskazanej w serwisie
RUNE, na wskazany numer konta, w terminie 7 dni od daty odbycia się szkolenia.
§ 5
Płatność za szkolenie
1. Za przeprowadzenie Szkolenia Szkoleniowcowi przysługuje wynagrodzenie zgodnie
z zawartą umową.
2. Cena szkolenia jest każdorazowo podana w karcie Szkolenia w serwisie RUNE.
Cena podana jest z podatkiem od towarów i usług.
3. Użytkownik upoważnia Szkoleniowca do wystawienia faktury VAT bez podpisu Klienta.
4. Szkoleniowiec zobowiązuje się wystawić fakturę za realizację zlecenia w ciągu 7 dni od
daty zakończenia szkolenia.
5. Cena podana przy każdym szkoleniu jest wiążąca w chwili dokonania rezerwacji udziału.
Szkoleniowiec zastrzega sobie prawo do zmiany cen, jak również wycofania
poszczególnych szkoleń bez uprzedniego informowania o tym. Zmiany cen lub oferty nie
dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji.
6. Informacje dotyczące płatności za uczestnictwo w Szkoleniu są zamieszczone w serwisie
RUNE. Płatności za szkolenia on-line/internetowe odbywają się w całości z góry
w momencie rezerwacji terminu za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych
Przelewy24. Regulamin systemu jest dostępny pod adresem https://www.przelewy24.pl/.
7. Płatność za szkolenie stacjonarne odbywa się w ten sposób, że 20% jego ceny wskazanej
w serwisie RUNE jest uiszczane z góry w momencie rezerwacji terminu za pośrednictwem
systemu płatności elektronicznych Przelewy24, a reszta jest uiszczana bezpośrednio u
Szkoleniowca najpóźniej do chwili rozpoczęcia szkolenia.
§ 6
Odwołanie szkolenia
1. Szkoleniowiec zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia on-line lub
stacjonarnego lub odwołania szkolenia w terminie najpóźniej do 3 dni przed planowaną datą
szkolenia w przypadkach niezależnych od Szkoleniowca i zawartych w § 3 pkt. 6.
2. Szkoleniowiec zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia w dniu jego rozpoczęcia,
w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych lub okoliczności uniemożliwiających
przeprowadzenie szkolenia w zaplanowanym terminie, niezależnych od Szkoleniowca.
3. W przypadku odwołania szkolenia przez Szkoleniowca Użytkownik otrzymuje taką
informację. Wpłacone kwoty zwracane są na rachunek bankowy wskazany przez
Użytkownika.
§ 7
Realizacja i przebieg szkolenia
1. Szkolenia realizowane są wg programu i na warunkach umieszczonych na stronie serwisu
RUNE w karcie szkolenia.
2. Szkoleniowiec zastrzega sobie prawo do zmiany organizacji szkolenia. Zmiany dotyczyć
mogą: miejsca szkolenia; prowadzącego zajęcia, a także godzin rozpoczęcia i zakończenia
szkolenia.
3. Filmowanie, nagrywanie i fotografowanie prowadzonych szkoleń przez Uczestników jest
zabronione. Szkoleniowiec na zasadzie odstępstwa od zakazu może wyrazić na to zgodę pod
określonymi przez siebie warunkami. Zgoda każdorazowo będzie wyrażona na piśmie.
4. Szkolenie odbywa się z poszanowaniem zasad wzajemnego zaufania i w atmosferze
poufności.
5. Do obowiązków Szkoleniowca należy zapewnienie wykwalifikowanego specjalisty do
przeprowadzenia Szkolenia.
6. Doboru metod oraz formy prowadzenia szkolenia, a także jego tempa i przebiegu dokonuje
Trener, dostosowując je do tematu zajęć oraz grupy szkoleniowej.
7. Szkoleniowiec dołoży należytej staranności, aby szkolenie było poprowadzone zgodnie
z wyznaczonym harmonogramem i tematyką, z tym zastrzeżeniem, że nie ponosi
odpowiedzialności za niezrealizowanie pełnej tematyki szkolenia w sytuacji, w której na
taką realizację nie pozwalają potrzeby grupy szkoleniowej.
8. Po zakończeniu szkolenia, każdy Uczestnik otrzyma certyfikat poświadczający udział
w szkoleniu.
9. Do udziału w szkoleniu on-line/internetowym potrzebny jest
10. Szkoleniowiec dopełni wszelkiej należytej staranności, aby dostęp do szkoleń on-
line/Internetowych przebiegało bez zakłóceń i niedogodności dla Użytkowników.
Szkoleniowiec zastrzega sobie możliwość wystąpienia krótkotrwałych przerw w dostępie do
tych szkoleń, wynikających z niezbędnych napraw, konserwacji, tworzenia kopii
zapasowych. W miarę możliwości, jeśli wymienione powyżej czynności nie wynikają z
usterek, a z planowanych działań, Szkoleniowiec zobowiązuje się informować
Użytkowników o tym fakcie z podaniem przewidywanego czasu trwania braku możliwości
korzystania ze szkoleń.
11. Użytkownik, który na skutek usterek po stronie Szkoleniowca nie ma możliwości
korzystania ze szkolenia, w miarę możliwości zgłasza ten fakt Szkoleniowcy za
pośrednictwem poczty e-mail. Szkoleniowiec niezwłocznie podejmuje wszelkie kroki,
celem przywrócenia sprawnego dostępu do szkolenia.
§ 8
Materiały szkoleniowe
1. Szkoleniowiec zastrzega wszelkie prawa autorskie do materiałów szkoleniowych i zabrania
ich rozpowszechniania osobom trzecim, kopiowania i powielania bez pisemnej zgody.
2. Wszelkie materiały powstałe w trakcie prowadzenia szkolenia i upublicznione przez
Szkoleniowca można przechowywać oraz drukować wyłącznie na użytek prywatny
i w celach niekomercyjnych, z zachowaniem informacji o źródle pochodzenia materiałów.
3. Szkoleniowiec nie zezwala na jakiekolwiek upowszechnianie, wprowadzanie zmian,
przesyłanie, drukowanie, powielanie, publiczne odtwarzanie materiałów powstałych
w trakcie prowadzenia szkolenia.
4. Wykorzystanie materiałów powstałych w trakcie i na użytek szkolenia do celów
komercyjnych lub innych niż użytek prywatny wymaga każdorazowo pisemnej zgody
Szkoleniowca.
5. W przypadku niezastosowania się Użytkownika do zapisów §8 ust. 2-4 Usługodawca ma
prawo zablokować dostęp do szkolenia Internetowego, bez zwrotu kosztów.
§ 9
Dane osobowe
1. Szczegółowe kwestie związane z przetwarzaniem danych osobowych znajdują się w
POLITYCE PRYWATNOŚCI.
2. Administratorem danych osobowych jest Instytut Urody i Akademia Lalumi Beauty, z siedzibą w Kobylarni, kod pocztowy 86-061 przy ul.Zachodniej 19.
3. Dane osobowe Użytkownika są chronione zgodnie z powszechnie obowiązującymi
przepisami prawa w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób nieuprawnionych,
przypadkowe zniszczenie, uszkodzenie lub inne nieuprawnione działania.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
a) realizacji usług świadczonych przez Administratora na podstawie art. 6 ust.1pkt b)
RODO (w celu wykonania umowy),
b) przesyłania wiadomości marketingowych dotyczących produktów i usług własnych
przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO Pani/Pana zgody,
c) wysyłania informacji handlowych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1
pkt a) RODO (zgoda udzielona Administratorowi przez osobę, której dane dotyczą);
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji
międzynarodowej;
6. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty zewnętrzne przetwarzające dane
w imieniu Administratora na podstawie umów powierzenia (np. hostingodawca);
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji usług świadczonych
przez Administratora oraz przez okres wynikający z przedawnienia roszczeń, praw
konsumenta, prowadzenia księgowości czy innych uprawnień w tym zakresie;
8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Administratora,
przysługują Pani/Panu określone uprawnienia:
a) ma Pani/Pan prawo do informacji, jakie dane osobowe dotyczące Pani/Pana
przetwarzane są przez Administratora oraz do otrzymania kopii tych danych (tzw.
prawo dostępu). Wydanie pierwszej kopii danych jest darmowe, za kolejne
Administrator może naliczyć opłatę;
b) jeżeli przetwarzane dane staną się nieaktualne lub niekompletne (lub w inny sposób
c) niepoprawne) ma Pani/Pan prawo zażądać ich sprostowania;
d) w pewnych sytuacjach może Pani/Pan zwrócić się do Administratora o usunięcie
swoich danych osobowych, tj. kiedy dane przestaną być potrzebne Administratorowi
do celów, o których Panią/Pana informował; kiedy cofnie Pani/Pan zgodę na
przetwarzanie danych (o ile Administrator nie ma prawa przetwarzać danych na
innej podstawie prawnej); jeżeli do przetwarzania doszłoby niezgodnie z prawem;
albo jeśli konieczność usunięcia danych wynika z obowiązku prawnego
Administratora;
e) w przypadku, gdy Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora na
f) podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie albo w celu wykonania umowy
zawartej z Administratorem, ma Pani/Pan prawo przenieść swoje dane do innego
administratora;
9. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe min. w celu prowadzenia działań
marketingowych dotyczących jego produktów i usług. Podstawą takiego przetwarzania jest
Pani/Pana zgoda W przypadku takiego przetwarzania ma Pani/Pan możliwość wyrażenia
sprzeciwu. W konsekwencji Administrator przestanie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe
w opisanym wyżej celu;
10. Jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzane dane osobowe są nieprawidłowe, przetwarzanie jest
niezgodne z prawem lub Administrator nie potrzebuje już określonych danych albo kiedy
wniesie Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania, może Pani/Pan także zażądać, aby przez
określony, potrzebny czas (np. sprawdzenia poprawności danych lub dochodzenia roszczeń).
11. Aby przetwarzać dane w niektórych celach związanych ze swoją działalnością
Administrator poprosił Pani/Pana o zgodę. Zgoda ta może być w dowolnym momencie
cofnięta w wiadomości mailowej wysłanej do Administratora. Będzie to miało ten skutek, że
przetwarzanie, które dokonane zostało przed cofnięciem zgody nie przestanie być zgodne z
prawem, natomiast po cofnięciu zgody Administrator nie będzie przetwarzał danych w
celach, dla których zgoda była wyrażona;
12. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
13. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy
z Administratorem. Jest Pani/Pan zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania
danych osobowych będzie brak możliwości świadczenia usług przez Administratora.
14. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych
osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia.
§ 10
Prawa stron
1. Szkoleniowiec zobowiązany jest do spełnienia następujących wymogów:
a) adekwatne do prowadzenia szkolenia warunków pracy,
b) Trener będzie posiadał wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień szkoleniowych
oraz dobierze metody adekwatne do tematyki szkolenia oraz grupy docelowej,
c) w czasie szkolenia zostaną zrealizowane umówione treści, przy czym Użytkownik
jest świadomy, że pełna ich realizacja zależy od dynamiki grupy szkoleniowej, co
jest okolicznością niezależną od Szkoleniowca;
d) zostaną spełnione pozostałe formalne warunki umowy.
2. Użytkownik jest zobowiązany do spełnia następujących wymogów:
a) w pełni zaangażuje się w proces kształcenia,
b) będzie brał czynny udział w przygotowanych przez trenera zadaniach
i ćwiczeniach,
c) dostosuje się do ustalonych w czasie szkolenia zasad,
d) będzie przestrzegać zasad prowadzenia szkolenia, w tym zachowa poufność,
e) wypełni rzetelnie ocenę przebiegu szkolenia,
f) spełni pozostałe formalne warunki umowy.
§ 11
Postępowanie reklamacyjne
1. Użytkownik ma prawo złożyć reklamację jeśli ma zastrzeżenia do kwestii zawartych w § 9
pkt 1.
2. Reklamację należy złożyć w formie e-mail i przesłać na adres [·] w terminie 7 dni od
realizacji szkolenia.
3. Reklamacja przesłana po terminie zostanie pozostawiona bez rozpoznania, o czym
Użytkownik zostanie poinformowany mailem na wskazany w reklamacji adres email.
4. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
a) dokładne określenie szkolenia, którego reklamacja dotyczy,
b) wskazanie konkretnych argumentów na uzasadnienie zarzutów podniesionych w
reklamacji,
c) propozycje formy zadośćuczynienia ze strony Szkoleniowca;
5. Szkoleniowiec rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej wpływu oraz w tym
terminie poinformuje Użytkownika o jej wyniku mailem na wskazany adres email.
6. Reklamacja może zostać uwzględniona w całości albo w części. Szkoleniowiec może także
odmówić jej uwzględnienia.
7. W sytuacji, gdy reklamacja zostanie uznana w części lub w całości, Szkoleniowiec może
zaproponować następujące formy zadośćuczynienia:
a) realizacja dodatkowej formy wsparcia (szkolenie, coaching, doradztwo)
b) obniżenie pierwotnie założonej ceny szkolenia, przy czym udzielony rabat nie może
przekroczyć 50%,
c) indywidualne konsultacje z trenerem w liczbie nie przekraczającej 2 godzin,
d) rabat w wysokości nie przekraczającej 50% na kolejne/inne wybrane szkolenie
z obszaru wskazanego przez Szkoleniowca
e) inne wypracowane z Użytkownikiem.
§ 12
Odpowiedzialność
Szkoleniowiec nie ponosi odpowiedzialności za:
a) brak możliwości technicznych Użytkownika przystąpienia do szkolenia on-
line/internetowego;
b) szkody poniesione przez Użytkowników spowodowane nieprawidłowym zapisem
lub odczytem informacji;
c) problemy techniczne związane z korzystaniem z Serwisu RUNE, powstałe z
przyczyn niezależnych od Szkoleniowca, w tym spowodowane działaniem siły
wyższej czy nieprawidłowym działaniem sieci Internet oraz osób trzecich, od
których działania zależy niezakłócone funkcjonowanie Serwisu, w tym firm
hostingowych czy systemów płatności.
§ 13
Odstąpienie od umowy
1. Użytkownik będący konsumentem może w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy ze
Szkoleniowcem odstąpić od niej bez podawania przyczyny, składając Szkoleniowcowi
oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć za pośrednictwem
poczty e-mail na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. W przypadku rezerwacji terminu szkolenia stacjonarnego krótszego niż wynosi termin do
odstąpienia od umowy zawartej na odległość przez konsumenta, Użytkownik wyraża zgodę
na wykonanie usługi przez Szkoleniowca przed upływem ww. terminu i jednocześnie
przyjmuje do wiadomości, że wykonanie usługi skutkuje utratą prawa odstąpienia od
umowy.
3. W przypadku szkolenia on-line/internetowego, Użytkownik będący konsumentem wyraża
zgodę na rozpoczęcie spełnienia świadczenia przez Szkoleniowca w postaci udostępnienia
treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, przed upływem terminu do
odstąpienia od umowy i jednocześnie przyjmuje Użytkownik do wiadomości, że
rozpoczęcie spełniania świadczenia w tym terminie powoduje utratę prawa odstąpienia od
umowy.
§ 14
Postanowienia końcowe
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na karcie szkolenia w serwisie RUNE tj. od
dnia 08.04.2023 .
2. Wszelkie spory wynikłe między Szkoleniowcem, a Użytkownikiem, strony zgodnie podają
pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego właściwego według siedziby Szkoleniowca.