REGULAMIN UDZIAŁU W SZKOLENIACH NA PLATFORMIE RUNE § 1 Postanowienia ogólne 1. Regulamin określa rodzaje, zakres oraz warunki świadczenia usług przez firmę Magical Beauty Monika Pacewicz z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Nasypowa 10, 85-342, NIP 554-272-17-50, REGON 340-86-59-69 (dalej: „Szkoleniowiec”), warunki zawierania umów o świadczenie takich usług, a także tryb postępowania reklamacyjnego. 2. Zamawiając usługę Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z opisem szkolenia znajdującym się na stronie internetowej serwisu RUNE, niniejszym Regulaminem udziału w szkoleniach na platformie RUNE, Regulaminem RUNE, a także że akceptuje wszystkie postanowienia zawarte w ww. dokumentach. § 2 Definicje użyte w regulaminie 1. Regulamin – oznacza niniejszy dokument. 2. Szkolenie – każda usługa szkoleniowa świadczona przez prowadzona przez Szkoleniowca z użyciem różnych metod oraz mającą różne formy, za pośrednictwem Serwisu RUNE; 3. Szkolenie on-line – transmisja na żywo dostępna przez łącze internetowe; Umożliwia wysłuchanie i obejrzenie wykładu z zakresu tematu (wiedzy i praktyki), który został zaprezentowany w opisie szkolenia umieszczonym w ofercie szkoleniowej, udostępnionej przez Szkoleniowca w czasie wskazanym przez Szkoleniowca w treści opisu Szkolenia; 4. Szkolenie Internetowe – elektroniczny zapis szkolenia dostępny przez łącze internetowe. Umożliwia wysłuchanie i obejrzenie wykładu z zakresu tematu (wiedzy i praktyki), który został zaprezentowany w opisie szkolenia umieszczonym w ofercie szkoleniowej, udostępnionej przez Szkoleniowca w ramach Serwisu RUNE i dostępne dla Użytkownika w dowolnym momencie; 5. Szkolenie stacjonarne – zajęcia odbywane w lokalizacji i terminie wskazanych przez Szkoleniowca wymagające fizycznej obecności Użytkownika; 6. Użytkownik - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która zdecydowała zgłosić osobę/y delegowane do udziału w szkoleniu, z którym Szkoleniowiec może zawrzeć umowę indywidualną. 7. Zgłoszenie – oświadczenie woli Uczestnika o zawarciu umowy ze Szkoleniowcem o przeprowadzenie szkolenia, składane poprzez serwis RUNE; 8. Potwierdzenie udziału – potwierdzenie przesyłane jest drogą elektroniczną przez serwis RUNE do Użytkownika w odpowiedzi na zgłoszenie. 9. Oferta – oferta Szkolenia znajdująca się w serwisie RUNE 10. Certyfikat ukończenia szkolenia – dokument potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu, podpisany przez uprawnionego przedstawiciela Szkoleniowca, który otrzymuje Użytkownik na po zakończeniu szkolenia. 11. Trener – osoba prowadząca szkolenie. § 3 Zgłoszenie i udział w szkoleniu 1. Warunkami uczestnictwa w szkoleniu są: a) zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu poprzez serwis RUNE oraz b) uiszczenie opłaty w wysokości i terminie podanych w serwisie RUNE. 2. Zgłoszenia należy dokonać poprzez rezerwację terminu poprzez zaznaczenie opcji [·] w karcie szkolenia w serwisie RUNE. 3. Dokonując zgłoszenia, Uczestnik zawiera umowę o świadczenie usług, której integralną część stanowią postanowienia niniejszego regulaminu. Dokonując zgłoszenia Uczestnik oświadcza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego postanowienia. 4. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa najpóźniej na 7 dni przed dniem rozpoczęcia szkolenia. Rejestracja po tym terminie będzie możliwa w miarę dostępności miejsc, z zastrzeżeniem braku możliwości rezygnacji z uczestniczenia w szkoleniu. 5. Za datę wpływu zgłoszenia uznaje się dzień jego wpływu do skrzynki e-mailowej Szkoleniowca. 6. Szkoleniowiec ma prawo odwołać szkolenie lub odmówić ich przeprowadzenia, w szczególności gdy jest to uzasadnione trudnościami organizacyjnymi, technicznymi lub brakiem wystarczającej liczby chętnych. O fakcie i przyczynach odwołania zajęć Szkoleniowiec poinformuje Użytkowników w najkrótszym możliwym terminie. § 4 Rezygnacja z udziału w szkoleniu 1. Użytkownik ma prawo zrezygnować z uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym na zasadach i warunkach wskazanych w punktach poniżej. 2. Rezygnacji z udziału w szkoleniu stacjonarnym Użytkownik dokonuje poprzez skierowanie na adres e-mail magicalbeauty.recepcja@gmail.com swojego oświadczenia o rezygnacji. Brak uiszczenia opłaty za szkolenie nie jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu. 3. W przypadku rezygnacji Użytkownika z udziału w szkoleniu stacjonarnym: a) gdy Szkoleniowiec otrzyma od Użytkownika oświadczenie o rezygnacji do 15 dnia przed dniem rozpoczęcia szkolenia, zwróci Uczestnikowi wpłaconą kwotę; b) gdy Szkoleniowiec otrzyma od Uczestnika oświadczenie o rezygnacji w okresie krótszym niż 15 dni przed planowanym terminem szkolenia, przysługuje prawo zatrzymania otrzymanej wpłaty. c) gdy Szkoleniowiec nie otrzyma od Uczestnika oświadczenia o rezygnacji, a Użytkownik nie będzie uczestniczył w Szkoleniu, Szkoleniowcowi przysługuje prawo zatrzymania całej otrzymanej wpłaty. Jeżeli opłata nie została jeszcze dokonana, Użytkownik jest zobowiązany do uiszczenia opłaty wskazanej w serwisie RUNE, na wskazany numer konta, w terminie 7 dni od daty odbycia się szkolenia. § 5 Płatność za szkolenie 1. Za przeprowadzenie Szkolenia Szkoleniowcowi przysługuje wynagrodzenie zgodnie z zawartą umową. 2. Cena szkolenia jest każdorazowo podana w karcie Szkolenia w serwisie RUNE. Cena podana jest z podatkiem od towarów i usług. 3. Użytkownik upoważnia Szkoleniowca do wystawienia faktury VAT bez podpisu Klienta. 4. Szkoleniowiec zobowiązuje się wystawić fakturę za realizację zlecenia w ciągu 7 dni od daty zakończenia szkolenia. 5. Cena podana przy każdym szkoleniu jest wiążąca w chwili dokonania rezerwacji udziału. Szkoleniowiec zastrzega sobie prawo do zmiany cen, jak również wycofania poszczególnych szkoleń bez uprzedniego informowania o tym. Zmiany cen lub oferty nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji. 6. Informacje dotyczące płatności za uczestnictwo w Szkoleniu są zamieszczone w serwisie RUNE. Płatności za szkolenia on-line/internetowe odbywają się w całości z góry w momencie rezerwacji terminu za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24. Regulamin systemu jest dostępny pod adresem https://www.przelewy24.pl/. 7. Płatność za szkolenie stacjonarne odbywa się w ten sposób, że 20% jego ceny wskazanej w serwisie RUNE jest uiszczane z góry w momencie rezerwacji terminu za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24, a reszta jest uiszczana bezpośrednio u Szkoleniowca najpóźniej do chwili rozpoczęcia szkolenia. § 6 Odwołanie szkolenia 1. Szkoleniowiec zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia on-line lub stacjonarnego lub odwołania szkolenia w terminie najpóźniej do 3 dni przed planowaną datą szkolenia w przypadkach niezależnych od Szkoleniowca i zawartych w § 3 pkt. 6. 2. Szkoleniowiec zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia w dniu jego rozpoczęcia, w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych lub okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie szkolenia w zaplanowanym terminie, niezależnych od Szkoleniowca. 3. W przypadku odwołania szkolenia przez Szkoleniowca Użytkownik otrzymuje taką informację. Wpłacone kwoty zwracane są na rachunek bankowy wskazany przez Użytkownika. § 7 Realizacja i przebieg szkolenia 1. Szkolenia realizowane są wg programu i na warunkach umieszczonych na stronie serwisu RUNE w karcie szkolenia. 2. Szkoleniowiec zastrzega sobie prawo do zmiany organizacji szkolenia. Zmiany dotyczyć mogą: miejsca szkolenia; prowadzącego zajęcia, a także godzin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia. 3. Filmowanie, nagrywanie i fotografowanie prowadzonych szkoleń przez Uczestników jest zabronione. Szkoleniowiec na zasadzie odstępstwa od zakazu może wyrazić na to zgodę pod określonymi przez siebie warunkami. Zgoda każdorazowo będzie wyrażona na piśmie. 4. Szkolenie odbywa się z poszanowaniem zasad wzajemnego zaufania i w atmosferze poufności. 5. Do obowiązków Szkoleniowca należy zapewnienie wykwalifikowanego specjalisty do przeprowadzenia Szkolenia. 6. Doboru metod oraz formy prowadzenia szkolenia, a także jego tempa i przebiegu dokonuje Trener, dostosowując je do tematu zajęć oraz grupy szkoleniowej. 7. Szkoleniowiec dołoży należytej staranności, aby szkolenie było poprowadzone zgodnie z wyznaczonym harmonogramem i tematyką, z tym zastrzeżeniem, że nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowanie pełnej tematyki szkolenia w sytuacji, w której na taką realizację nie pozwalają potrzeby grupy szkoleniowej. 8. Po zakończeniu szkolenia, każdy Uczestnik otrzyma certyfikat poświadczający udział w szkoleniu. 9. Do udziału w szkoleniu on-line/internetowym potrzebny jest 10. Szkoleniowiec dopełni wszelkiej należytej staranności, aby dostęp do szkoleń online/Internetowych przebiegało bez zakłóceń i niedogodności dla Użytkowników. Szkoleniowiec zastrzega sobie możliwość wystąpienia krótkotrwałych przerw w dostępie do tych szkoleń, wynikających z niezbędnych napraw, konserwacji, tworzenia kopii zapasowych. W miarę możliwości, jeśli wymienione powyżej czynności nie wynikają z usterek, a z planowanych działań, Szkoleniowiec zobowiązuje się informować Użytkowników o tym fakcie z podaniem przewidywanego czasu trwania braku możliwości korzystania ze szkoleń. 11. Użytkownik, który na skutek usterek po stronie Szkoleniowca nie ma możliwości korzystania ze szkolenia, w miarę możliwości zgłasza ten fakt Szkoleniowcy za pośrednictwem poczty e-mail. Szkoleniowiec niezwłocznie podejmuje wszelkie kroki, celem przywrócenia sprawnego dostępu do szkolenia. § 8 Materiały szkoleniowe 1. Szkoleniowiec zastrzega wszelkie prawa autorskie do materiałów szkoleniowych i zabrania ich rozpowszechniania osobom trzecim, kopiowania i powielania bez pisemnej zgody. 2. Wszelkie materiały powstałe w trakcie prowadzenia szkolenia i upublicznione przez Szkoleniowca można przechowywać oraz drukować wyłącznie na użytek prywatny i w celach niekomercyjnych, z zachowaniem informacji o źródle pochodzenia materiałów. 3. Szkoleniowiec nie zezwala na jakiekolwiek upowszechnianie, wprowadzanie zmian, przesyłanie, drukowanie, powielanie, publiczne odtwarzanie materiałów powstałych w trakcie prowadzenia szkolenia. 4. Wykorzystanie materiałów powstałych w trakcie i na użytek szkolenia do celów komercyjnych lub innych niż użytek prywatny wymaga każdorazowo pisemnej zgody Szkoleniowca. 5. W przypadku niezastosowania się Użytkownika do zapisów §8 ust. 2-4 Usługodawca ma prawo zablokować dostęp do szkolenia Internetowego, bez zwrotu kosztów. § 9 Dane osobowe 1. Szczegółowe kwestie związane z przetwarzaniem danych osobowych znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI. 2. Administratorem danych osobowych jest Magical Beauty Monika Pacewicz, z siedzibą w Bydgoszczy, pod pocztowy 85-342 przy ul. Nasypowa 10. 3. Dane osobowe Użytkownika są chronione zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób nieuprawnionych, przypadkowe zniszczenie, uszkodzenie lub inne nieuprawnione działania. 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu: a) realizacji usług świadczonych przez Administratora na podstawie art. 6 ust.1pkt b) RODO (w celu wykonania umowy), b) przesyłania wiadomości marketingowych dotyczących produktów i usług własnych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO Pani/Pana zgody, c) wysyłania informacji handlowych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO (zgoda udzielona Administratorowi przez osobę, której dane dotyczą); 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej; 6. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty zewnętrzne przetwarzające dane w imieniu Administratora na podstawie umów powierzenia (np. hostingodawca); 7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji usług świadczonych przez Administratora oraz przez okres wynikający z przedawnienia roszczeń, praw konsumenta, prowadzenia księgowości czy innych uprawnień w tym zakresie; 8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Administratora, przysługują Pani/Panu określone uprawnienia: a) ma Pani/Pan prawo do informacji, jakie dane osobowe dotyczące Pani/Pana przetwarzane są przez Administratora oraz do otrzymania kopii tych danych (tzw. prawo dostępu). Wydanie pierwszej kopii danych jest darmowe, za kolejne Administrator może naliczyć opłatę; b) jeżeli przetwarzane dane staną się nieaktualne lub niekompletne (lub w inny sposób c) niepoprawne) ma Pani/Pan prawo zażądać ich sprostowania; d) w pewnych sytuacjach może Pani/Pan zwrócić się do Administratora o usunięcie swoich danych osobowych, tj. kiedy dane przestaną być potrzebne Administratorowi do celów, o których Panią/Pana informował; kiedy cofnie Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych (o ile Administrator nie ma prawa przetwarzać danych na innej podstawie prawnej); jeżeli do przetwarzania doszłoby niezgodnie z prawem; albo jeśli konieczność usunięcia danych wynika z obowiązku prawnego Administratora; e) w przypadku, gdy Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora na f) podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie albo w celu wykonania umowy zawartej z Administratorem, ma Pani/Pan prawo przenieść swoje dane do innego administratora; 9. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe min. w celu prowadzenia działań marketingowych dotyczących jego produktów i usług. Podstawą takiego przetwarzania jest Pani/Pana zgoda W przypadku takiego przetwarzania ma Pani/Pan możliwość wyrażenia sprzeciwu. W konsekwencji Administrator przestanie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w opisanym wyżej celu; 10. Jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzane dane osobowe są nieprawidłowe, przetwarzanie jest niezgodne z prawem lub Administrator nie potrzebuje już określonych danych albo kiedy wniesie Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania, może Pani/Pan także zażądać, aby przez określony, potrzebny czas (np. sprawdzenia poprawności danych lub dochodzenia roszczeń). 11. Aby przetwarzać dane w niektórych celach związanych ze swoją działalnością Administrator poprosił Pani/Pana o zgodę. Zgoda ta może być w dowolnym momencie cofnięta w wiadomości mailowej wysłanej do Administratora. Będzie to miało ten skutek, że przetwarzanie, które dokonane zostało przed cofnięciem zgody nie przestanie być zgodne z prawem, natomiast po cofnięciu zgody Administrator nie będzie przetwarzał danych w celach, dla których zgoda była wyrażona; 12. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 13. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy z Administratorem. Jest Pani/Pan zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości świadczenia usług przez Administratora. 14. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. § 10 Prawa stron 1. Szkoleniowiec zobowiązany jest do spełnienia następujących wymogów: a) adekwatne do prowadzenia szkolenia warunków pracy, b) Trener będzie posiadał wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień szkoleniowych oraz dobierze metody adekwatne do tematyki szkolenia oraz grupy docelowej, c) w czasie szkolenia zostaną zrealizowane umówione treści, przy czym Użytkownik jest świadomy, że pełna ich realizacja zależy od dynamiki grupy szkoleniowej, co jest okolicznością niezależną od Szkoleniowca; d) zostaną spełnione pozostałe formalne warunki umowy. 2. Użytkownik jest zobowiązany do spełnia następujących wymogów: a) w pełni zaangażuje się w proces kształcenia, b) będzie brał czynny udział w przygotowanych przez trenera zadaniach i ćwiczeniach, c) dostosuje się do ustalonych w czasie szkolenia zasad, d) będzie przestrzegać zasad prowadzenia szkolenia, w tym zachowa poufność, e) wypełni rzetelnie ocenę przebiegu szkolenia, f) spełni pozostałe formalne warunki umowy. § 11 Postępowanie reklamacyjne 1. Użytkownik ma prawo złożyć reklamację jeśli ma zastrzeżenia do kwestii zawartych w § 9 pkt 1. 2. Reklamację należy złożyć w formie e-mail i przesłać na adres magicalbeauty.recepcja@gmail.com w terminie 7 dni od realizacji szkolenia. 3. Reklamacja przesłana po terminie zostanie pozostawiona bez rozpoznania, o czym Użytkownik zostanie poinformowany mailem na wskazany w reklamacji adres email. 4. Reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) dokładne określenie szkolenia, którego reklamacja dotyczy, b) wskazanie konkretnych argumentów na uzasadnienie zarzutów podniesionych w reklamacji, c) propozycje formy zadośćuczynienia ze strony Szkoleniowca; 5. Szkoleniowiec rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej wpływu oraz w tym terminie poinformuje Użytkownika o jej wyniku mailem na wskazany adres email. 6. Reklamacja może zostać uwzględniona w całości albo w części. Szkoleniowiec może także odmówić jej uwzględnienia. 7. W sytuacji, gdy reklamacja zostanie uznana w części lub w całości, Szkoleniowiec może zaproponować następujące formy zadośćuczynienia: a) realizacja dodatkowej formy wsparcia (szkolenie, coaching, doradztwo) b) obniżenie pierwotnie założonej ceny szkolenia, przy czym udzielony rabat nie może przekroczyć 50%, c) indywidualne konsultacje z trenerem w liczbie nie przekraczającej 2 godzin, d) rabat w wysokości nie przekraczającej 50% na kolejne/inne wybrane szkolenie z obszaru wskazanego przez Szkoleniowca e) inne wypracowane z Użytkownikiem. § 12 Odpowiedzialność Szkoleniowiec nie ponosi odpowiedzialności za: a) brak możliwości technicznych Użytkownika przystąpienia do szkolenia online/internetowego; b) szkody poniesione przez Użytkowników spowodowane nieprawidłowym zapisem lub odczytem informacji; c) problemy techniczne związane z korzystaniem z Serwisu RUNE, powstałe z przyczyn niezależnych od Szkoleniowca, w tym spowodowane działaniem siły wyższej czy nieprawidłowym działaniem sieci Internet oraz osób trzecich, od których działania zależy niezakłócone funkcjonowanie Serwisu, w tym firm hostingowych czy systemów płatności. § 13 Odstąpienie od umowy 1. Użytkownik będący konsumentem może w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy ze Szkoleniowcem odstąpić od niej bez podawania przyczyny, składając Szkoleniowcowi oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć za pośrednictwem poczty e-mail na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 2. W przypadku rezerwacji terminu szkolenia stacjonarnego krótszego niż wynosi termin do odstąpienia od umowy zawartej na odległość przez konsumenta, Użytkownik wyraża zgodę na wykonanie usługi przez Szkoleniowca przed upływem ww. terminu i jednocześnie przyjmuje do wiadomości, że wykonanie usługi skutkuje utratą prawa odstąpienia od umowy. 3. W przypadku szkolenia on-line/internetowego, Użytkownik będący konsumentem wyraża zgodę na rozpoczęcie spełnienia świadczenia przez Szkoleniowca w postaci udostępnienia treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i jednocześnie przyjmuje Użytkownik do wiadomości, że rozpoczęcie spełniania świadczenia w tym terminie powoduje utratę prawa odstąpienia od umowy. § 14 Postanowienia końcowe 1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na karcie szkolenia w serwisie RUNE tj. od dnia 16.01.2024. 2. Wszelkie spory wynikłe między Szkoleniowcem, a Użytkownikiem, strony zgodnie podają pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego właściwego według siedziby Szkoleniowca.